28 Kasım 2016 Pazartesi

DERS ETKİNLİĞİ GÖRSEL ÖĞRENME ARACI

Ders Başlığı: Bilişim Etiği

Web 2.0 Aracı: Movie Maker

Sınıf: Üniversite 3.sınıf

Kazanımlar:
  • Bilişim güvenliği çerçevesinde veri ve kaynakları uygun olarak kullanır. 
  • Bilişim doğruluğu konusunda veri girişi hatalarından kaynaklanan yanlış bilgilerle ilgili olduğu gibi bireylerin kendileriyle ilgili bilgilerin doğruluğunu kontrol eder.
  • Bilişim gizliliğinin önemini anlar.
Etkinlikler: 
  • Bilişim teknolojileri ile ilgili ortaya çıkan sorunlar konusunu işler.
  • 30 kişilik bir sınıfı öğretmen 3 kişilik gruplara ayırır.
  • Her gruba Bilişim teknolojileri ile ilgili ortaya çıkan sorunlar ile ilgili bir örnek olay oluşturmalarını ister.
  • Bu oluşturulan örnek olayı Dijital Hikaye ile görselleştirilmesi istenir.
  • Dijital Hikaye oluşturulurken internet üzerinden görselleştirme ile ilgili yardımcı programlar kullanılabileceğini söyler.(Örneğin: Toondoo)
  • Bu oluşturulan görseller Movie Maker programı ile birleştirilerek dijital hikaye oluşturması istenir.
  • Oluşturulan dijital hikaye internet üzerinden paylaşılması istenir.

Oluşturulacak Ürünler: Dijital Hikaye

Değerlendirme: Öğretmen değerlendirmesi uygulanacaktır. Bu değerlendirme grup değerlendirmesi olup uygulama notunun %60 sini oluşturacaktır.


Ölçüt
Puanlama
İçeriğin Konuya uygun olması
40 Puan
İçerik ile görselin uyumlu olması
35 Puan
Grup çalışmasına özen verilmesi
15 Puan
Ödevin zamanında teslim edilmesi
10 Puan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder